11.9.13

Binnenkijker......a sweet room for a girl in the USA



Te lang geleden dat ik blogte over een binnenkijker. Daarom maar meteen een hele mooie...zoveel ideeen krijg ik bij het zien van deze kinderkamer, dat ik hem graag met jullie wil delen, deze mooie binnenkijker van een vier en een half jaar oud meisje, Kenzie. Ze woont met haar ouders in een scandinavisch gestyled huis in Idoha, USA.
Met een moeder als editor van het geweldige internationale La Petite Magazine  vol met inspiratie op het gebied van kids Fashion en Interior. (en heerlijk om te lezen), heeft deze 4 jarige wel een hele mooie kamer.

Inspiratie nodig? We hebben een aantal mooie items uit deze binnenkijker voor je verzameld. Als je op de link klikt (beneden) kom je direct bij het betreffende item terecht......handig! Get your inspiration here!

 










Het behang Harlequin van Ferm Living geeft een mooie basis, verkrijgbaar bij Lunabloom. Maar omdat we van keuzes houden; er is vergelijkbaar behang verkrijgbaar, net even anders en ook in mooie tinten: behang Wieber Bibelotte - Tom & Lilly

De kussens van Luckyboysunday, behoren tot mijn favorieten en zijn verkrijgbaar bij Buisjes & Beugels. Het wolkenkussen is verkrijgbaar bij Gras onder je voeten. Ieder meisje wil toch zo'n lief konijnenlampje!? Je vind hem bij De Krullevaar. Liever een uil als nachtlampje? Deze vind je bij Littlefashionaddict.

Wat een geweldig bureau, op maat gemaakt en ruimtebesparend. De stoel is van het Deense We:Do:Wood en te vinden bij Buisjes & Beugels. De Lapin & Me kabouterlamp is verkrijgbaar bij Jut & Juul (en in meedere kleuren..). Een vergelijkbare retro gitaar (achter de stoel) komt van Snubbelbubbel. En de lamp van Muuto staat ook in onze favourites van de maand
April.

En last but not least,  ik heb hem zelf ook in het zwart op Daan zijn kamer..het Huisje van Luckyboysunday vind je bij Coos-je


 ..by kenziepoo
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten