30.10.14

FERM LIVING


Het is en blijft een van onze favoriete merken....Ferm Living. En elk seizoen worden weer de mooiste foto's vrijgegeven van de nieuwe collectie. Het maakt ons nieuwsgierig en stiekem ook een beetje hebberig. De verzameling kussens, manden, behang, lampen en zoveel meer.

En dit seizoen zien we pijlen en tipi's. Maar ook mountains, dieren en grafische prints. De wire basket staat nog steeds op mijn wishlist en misschien moet ik hem nu eindelijk eens gaan aanschaffen. Een mooi grafisch beeld en in combinatie met een houten deksel ook op te toveren tot bijzettafel. 

Ferm Living is een Deens bedrijf, opgericht in 2005 door Trine Anderson. De Sandinavische touch is ook in deze collectie te zien, die nu dus in de winkels ligt, en dus zien we meer grafische prints, meer stijlen en meer materialen. Voor je huis, werkplek, keuken en de baby- en kinderkamer.









De Webshops met Ferm Living in het assortiment zijn:

Broer & Zus   /    Kids With Flair   /    Jut & Juul    

Little Fashion Addict /   Lunabloom

(we hebben een directe link naar de Ferm Living collecties in de shops gemaakt)

1 opmerking:

  1. JA, Ferm Living is ook wel 1 van mijn favoriete merken. Het behang met tipi's vind ik erg vernieuwend en de wandplanken staan op mijn lijstje voor in de woonkamer. X, Judith

    BeantwoordenVerwijderen