2.1.15

Pre-view SS15 Bobo Choses


Guess who is coming for breakfast ! De naam van de SS15 collectie Bobo Choses. En we laten je de eerste beelden zien. Blij wordt ik hiervan...Het is Januari en dan begin ik echt te verlangen naar het voorjaar. We begonnen het jaar goed gisteren met een hoop zonnestralen, maar warm kunnen we het nog niet noemen.

Nog even geduld dus. 13 Januari 2015 wordt Bobo Choses uitgeleverd en we kunnen niet wachten.

SS15 met veel kleur, verrassende combi's, vale looks en gekke prints van meloenen, golven, en (letterlijk) eye-candy details. En de kleur geel! Ja, met geel zit je goed in 2015. We LOVE Bobo Choses!




BOBO CHOSES is verkrijgbaar bij een aantal van onze favoriete shops




(when you click on the shop you go directly to Bobo Choses)


4 opmerkingen:

  1. Heb je misschien meer foto's? Haha, ik zou de hele collectie wel willen zien al ;-). Ik kan ook niet wachten tot het voorjaar en zomer. X, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ook niet wachten, ben zo benieuwd! X Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hebben jullie ook al de nieuwe webshop Leaves and Feathers gezien? https://www.leavesandfeathers.com

    BeantwoordenVerwijderen